NÖBETE DEVAM
NÖBETE DEVAM
takum'daki yeşil alandan ağaç kesimini engellemek için eylem yapıp, sökme makinalarının önüne adeta barikat kuran mahalle sakinleri dün sabah da iş başındaydı Samsun'da bir vatandaşın yargıya başvurup yeşil alandan çıkardığı bölgedeki ağaçların sökülerek başka yere taşımak istenmesine, ağaç sökme makinesinin önüne barikat kurup, ağaçların altına oturarak direniş gösteren mahalle sakinleri dün de sabahın erken saatlerinde nöbet tutmaya başladı. Mahalle sakinlerini, söküm ekibinin heran yeniden gelebileceği endişesi içinde olduklarını belirterek, "Burası mahallemizin yeşil alanı. Bu ağaçların altı nefes alabildiğimiz tek yer. Bu nedenle her an gelebilecek söküm ekiplerine karşı her sabah burada nöbet tutmaya devam edeceğiz" dedi. Bayram OK