KAPAT

HAKEM BİZİ YAKTI

HAKEM BİZİ YAKTI

Samsunspor Başkanvekili Recep Hun, Antalyaspor maçının hakemi Halis Özkahya'ya yüklendi. Hun, "Maçı tribünden izledim. Ne Doğan'ın pozisyonu kırmızı kart, ne de Antalyaspor'un penaltısı penaltı. Hakem bizi yaktı. Elazığspor maçında bu kaybı telafi edeceğiz" dedi . KARARLAR AĞIRDI Kırmızı- Beyazlılarda takımı Antalyaspor deplasmanında yalnız bırakmayan Başkanvekili Recep Hun, maçın hakemi Halis Özkahya'nın kötü bir yönetim ortaya koyduğunu söyledi. Maçın değerlendiren Hun, "Tabiki erken yediğimiz gol oyunumuzu bozdu. Ancak Antalyaspor bizden çok çok iyi bir takım değil. Tartışılan pozisyonlara gelirsek, Doğan'ın kırmızı kartı bana göre çok ağır. Çünkü top tamamen Doğan'ın kontrolünde ve önündeydi. Arkasındaki oyuncuyu nasıl görüp, ona vursun? Antalyaspor'un penaltısı da yanlış bir karardı" diye konuştu. MADDİ ARAYIŞ SÜRECEK Hun, "Bunları sadece ben değil, maçı birlikte izlediğimiz eski ve yeni futbolcular da söylüyor. Sonuç olarak hakem bizi yaktı. Rakip bizden çok çok iyi oynamadı. Tüm bunlara rağmen 2-1'ken Mbilla penaltıyı atsa belkide maçı kazanacaktık. Bu sıkıntılı günlerde şans da yanımızda değil. Elazığspor maçında inşallah bu kaypı telafi ederiz. Öyle enteresan bir lig olduki, her maç zor, her maç final" dedi. Öte yandan Receh Hun, bu hafta içi de kaynak arayışlarına devam edip, bir çıkış yolu bulmak için çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti. Selçuk KAYA
İşletmelerin Finansal Yol Haritası
Yaz Sıcaklarında Serinliğin Anahtarı: Vantilatör ve Tavan Vantilatörü Çözümleri Yeniden Gündemde
Şehir Yaşamında Son Dakika Haberlerinin Rolü