2 KİŞİ MANTARDAN ZEHİRLENDİ
2 KİŞİ MANTARDAN ZEHİRLENDİ
Atakum ilçesi Güzelyalı Mahallesi'nde meydana gelen olayda, yedikleri mantardan zehirlenen İ.K.(50) ve H.K.(49), baş dönmesi ve kusma şikayetleri ile hastaneye kaldırıldı. Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde tedavi altına alınan 2 kişinin sağlık durumlarının iyiye gittiği öğrenildi. İHA