Başkan Köktaş, üniversiteli gençlerle bir araya geldi
Başkan Köktaş, üniversiteli gençlerle bir araya geldi
AK Parti Samsun İl Başkanı Fuat Köktaş, Üniversite Teşkilatı üyeleri ile bir araya geldi. Siyasi tecrübelerinden de paylaşımlar yapan Başkan Köktaş, gençlerin özellikle eleştiriye açık ve disiplinli olmaları konusunda tavsiyelerde bulundu. AK Parti Samsun İl Gençlik Kolları'na bağlı olan Üniversite Teşkilatı üyeleri İl Başkanlığı toplantı salonunda periyodik olarak düzenledikleri toplantılarını gerçekleştirdiler. Düzenlenen toplantıya AK Parti Samsun İl Başkanı Fuat Köktaş da katılarak yapılan çalışmalar hakkında bilgiler aldı ve kendi siyasi deneyimlerini paylaştı. Başkan Köktaş, katıldığı her toplantıda özellikle yeni Türkiye ve eski Türkiye'nin arasındaki farkları anlattığını, bunları gençlerin özellikle iyi dinleyip arkadaşları ile paylaşması gerektiğini söyledi. "SIKINTILAR AK PARTİ İLE ÇÖZÜLDÜ" Başkan Köktaş, "Üniversiteye giden siz gençlerimiz 23-24 yaşlarındasınız, yani AK Parti kurulduğunda 10-11 yaşındaydınız. O günkü eğitim, sağlık, ulaşım sıkıntılarını, dış politikamızdaki itibarsızlığımızı ve yaşanan geçim sıkıntılarını birçoğunuz hatırlamaya bilirsiniz. Bunları ya ailenizden ya da katıldığınız toplantılarda bizlerden duymuşsunuzdur. Eğitimdeki kitap sıkıntısını, sınıfların yetersizliğini, sağlıkta muayene ve ilaç kuyruklarını, ulaşımdaki sıkıntılar gibi birçok alandaki bu sorunlar AK Parti iktidarıyla birlikte geride kaldı. AK Parti ile her alanda büyük hizmetler gerçekleştirildi. 2002 yılında 76 üniversite varken şimdi bu sayı 175 oldu. Kaliteli yurt dönemi başlattık, yurtlar artık otel konforunda. Üniversiteye giden öğrenci kardeşlerimizin aileleri artık gönül rahatlığı ile çocuklarını Türkiye'nin çeşitli yerlerine gönderiyorlar" dedi. İHA