2023 hedefleri için çalışıyoruz
Mahalle ziyaretlerini sürdüren İlkadım Belediye Başkanı Erdoğan Tok, İlkadımda 2023 hedefleri için çalışıyoruz dedi
İlkadım Belediye Başkanı Erdoğan Tok, gönül ziyaretlerine ara vermeden devam ediyor. Başkan Tok, Çiftlik Mahalle Muhtarı Fatma Aksoy ve mahalle esnafı ile bir araya geldi. Kendi aldığı simit ile mahalle muhtarını ziyaret eden Başkan Tok, “İlkadım’ın her sokağında kendimi mahallemde, ailemle bir arada hissediyorum” dedi. Muhtar ile gerçekleştirdiği buluşmanın ardından mahalle esnafı ile bir araya gelen Tok, esnafa bereketli kazançlar diledi.
İLÇEMİZİ BİRLİKTE İNŞA EDİYORUZ
“Hizmetlerin daha başarılı olması ve ihtiyaçlara cevap verebilmesi noktasında her vatandaşımızın görüşü bizim için önemlidir” diyen Başkan Tok, “Yapmış olduğumuz projelerimizde vatandaşlarımızın fikirlerini ve düşüncelerini yansıtan izler görebilirsiniz. İlkadım’ı vatandaşlarımızla birlikte inşa etmekten mutluluk duyuyorum. Ayrıca her mahalle ziyaretlerimizde esnaf kardeşlerimle de bir araya geliyor, taleplerini dinliyorum. Çünkü bir toplumun en önemli unsurlarının başında gelen meslek grubu, esnaftır. Bulundukları şehir ve ülke ekonomisine büyük katkı sağlarlar. Bu açıdan esnafın yeri hepimizin hayatında çok değerlidir. Biz yerel yönetimler olarak, her zaman yaşadıkları şehirle bütünleşen ve kendilerinden önce başkalarını düşünen esnafımızın yanında olmaya çalışıyoruz. Sorunlarının çözümü konusunda da elimizden geldiğince kolaylık sağlamaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu.