Bizim için çok kıymetli! Atakum Belediye Başkanı İshak Taşçı, Öğretmenler, bizim çok kıymetli Bu kıymetten ve önemden hareketle her zaman öğretmenlerimizin yanındayız dedi24 Kasım 2018 Cumartesi 00:00