KAPAT

Kıbrısa barış getirenler madalyalarını aldı

Kıbrısa barış getirenler madalyalarını aldı

Samsun İlkadım Kaymakamlığı tarafından 19 Mayıs Lisesinde düzenlenen törende Kıbrıs Barış Harekatı’nda gazi olan İlkadım ilçesindeki 121 Kıbrıs gazisine 45 yıl aradan sonra madalya ve beratları teslim edildi. 

Tören saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. 

Samsun Pazar Camisi İmam Hatibi Resul Güneş Kur'an-ı Kerim okudu. 

Akabinde Kıbrıs Barış Harekatı’nı anlatan video gösterildi. 

Kıbrıs gazilerine madalyalarını, Samsun Valisi Osman Kaymak, Garnizon Komutan Vekili Albay Cengiz Şahingöz ve İlkadım Kaymakamı İbrahim Keklik, Samsun Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Tekin Balcı takdim etti. 

Açılış konuşmasını Muharip Gaziler Derneği Samsun Şube Başkanı Ahmet Diril, yaptı.

Kıbrıs'ın çok önemli bir konumumun olduğunu belirten Samsun Valisi Osman Kaymak ise “45 sene önce Kıbrıs’ta başlatılan Barış Harekâtı sonucunda Kıbrıs bugün bizim yavru vatanımız olarak kaldı" dedi.

Törene çok sayıda Kıbrıs gazisi ve yakınları katıldı. 

Gaziler madalya ve beratlarını aldıktan sonra tören sona erdi.

Şehir Yaşamında Son Dakika Haberlerinin Rolü
Efalya Endüstriyel Profesyonel Hijyen Çözümleriyle Dikkat Çekiyor
Geri Dönüşüm Tesislerinde İşleme Süreçleri ve Hurda Kablo Fiyatları