KAPAT

Cumhurbaşkanı Erdoğan, El Salvador Büyükelçisini kabul etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, El Salvador Büyükelçisi Augustin Vasquez Gomez'i kabul etti


Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde gerçekleyen kabulde Büyükelçi Augustin Vasquez Gomez, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a güven mektubu sundu. Büyükelçi Gomez'in beraberindeki eşi, çocukları ve bazı elçilik mensuplarını Cumhurbaşkanı Erdoğan'a taktimi ve fotoğraf çekiminin ardından tören sona erdi.
Başkan Alan'dan iddialara cevap; "İşçilerle konuşmam gayet normal"
Belediye sınırlarına dahil olmak için sandık başına gittiler
Yeşil, işçi alım sürecini değerlendirdi