KAPAT

Özbalcı'dan ekiplere teşekkür yemeği

Özbalcı'dan ekiplere teşekkür yemeği

Ladik Belediye Başkanı Selim Özbalcı, kar yağışının ilçede olumsuz durum yaşatmaması için yoğun bir şekilde çalışan personeline yemek verdi. Özbalcı, bütün ekiplere özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür etti.Ladik Belediye Başkanı Selim Özbalcı, yoğun kar yağışının hayatı olumsuz etkilediği günlerde yol açma ve tuzlama çalışmaları yapan personeli ile tirit yemeğinde bir araya geldi.
Şehir Yaşamında Son Dakika Haberlerinin Rolü
Efalya Endüstriyel Profesyonel Hijyen Çözümleriyle Dikkat Çekiyor
Geri Dönüşüm Tesislerinde İşleme Süreçleri ve Hurda Kablo Fiyatları