Belediyecilik ekip işidir
Belediyecilik ekip işidir
İlkadım Belediye Başkanı Erdoğan Tok, kar yağışı nedeniyle yoğun bir çalışma içerisinde olan Fen İşleri ve Temizlik İşleri Müdürlüğü personeliyle bir araya geldi. Çalışanlarla birlikte yemek yiyen Tok, "Yoğun bir şekilde çalıştınız. Belediyecilik ekip işidir. Emeğinize teşekkür ederim" dedi.İlkadım Belediye Başkanı Erdoğan Tok, Anadolu Serası'nda Fen İşleri ve Temizlik İşleri Müdürlüğü çalışanları ile bir araya geldi. Başkan Tok, Samsun’da geçtiğimiz günlerde etkili alan kar yağışında 61 mahallede 120 personel ve 27 araçla gece-gündüz demeden çalışan personelle birlikte yemek yedi.