Yaralı köpeğe belediye şefkati
Yaralı köpeğe belediye şefkati
19 Mayıs- Bafra otoyolunda bir arabanın çarparak kaçtığı köpeği gören duyarlı vatandaşlar, 19 Mayıs Belediyesi Çağrı Merkezi'ni arayarak durumu bildirdi. Talebin Veteriner İşleri Müdürlüğü’ne aktarılmasının hemen ardından harekete geçen ekipler, yolun ortasında yaralı yatan köpeğe ilk müdahaleyi olay yerinde yaptı. Çarpma sebebiyle vücudunun çeşitli yerlerinde kırıklardan şüphelenen 19 Mayıs Belediyesi Veteriner İşleri Müdürü Mahmut Bilgen yaralı köpeği Ondokuzmayıs Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi'ne göndererek tedavisinin burada devam etmesini sağladı.