Başkan Taşçı artıştan memnun
Başkan Taşçı artıştan memnun
TÜİK'in yayınladığı nüfus sayım sonuçlarında nüfusunu 11 bin 778 kişi arttıran Atakum'da Belediye Başkanı İshak Taşçı, "Nüfus artışı bizleri memnun ediyor. Atakum büyüyor, değişiyor, gelişiyor" dedi.TÜİK'in yayınladığı 2015 yılı nüfus sayımı sonuçlarına göre nüfusu 158 bin 31'den 169 bin 809’a ulaşan ve yüzde 7.45’lik artış oranıyla Karadeniz Bölgesi'nin nüfusu en çok artan ilçesi haline gelen Atakum'da Başkan İshak Taşçı, yaşanan artışın ilçenin gelişimiyle ilgili olduğunu söyledi.