KAPAT

Sosyal denge sözleşmesi yenilendi

Sosyal denge sözleşmesi yenilendi

19 Mayıs Belediyesi ile Bem-Bir-Sen arasında sosyal denge sözleşmesi imzalandı. İmza töreninde konuşan Belediye Başkanı Topaloğlu, "Bütçe imkânlarımız elverdiği sürece bütün çalışanlarımızın haklarının geliştirilmesi ve iyileştirilmesi en çok beni mutlu ediyor" dedi.
Şehir Yaşamında Son Dakika Haberlerinin Rolü
Efalya Endüstriyel Profesyonel Hijyen Çözümleriyle Dikkat Çekiyor
Geri Dönüşüm Tesislerinde İşleme Süreçleri ve Hurda Kablo Fiyatları