Tecrübelerini öğrencilerle paylaştı
Tecrübelerini öğrencilerle paylaştı
Belediye Başkanı Osman Topaloğlu, 19 Mayıs Anadolu Lisesi’nde düzenlenen 'Kariyer Günleri'ne katıldı. Topaloğlu, hayat tecrübelerinden örnekler sunarak, öğrencilere gelecekteki kariyerleriyle ilgili bilgiler verdi