Şampiyon başarısını Özbalcı ile paylaştı
Şampiyon başarısını Özbalcı ile paylaştı
TEOG sınavında tüm soruları doğru cevaplayarak Türkiye birincileri arasındaki yerini alan Ladik 100. Yıl Ortaokulu 8. sınıf öğrencisi Gülfem Gümüş, Belediye Başkanı Selim Özbalcı’yı makamında ziyaret ederek, mutluluğunu paylaştı.