RAKİBİ CİDDİYE ALIYORUZ
RAKİBİ CİDDİYE ALIYORUZ
Samsunspor Teknik Direktörü Erhan Altın, kupa maçını ciddiye aldıklarını belirterek, "Kupada grup maçlarına galibiyetle başlamak istiyoruz. Kolay maç olmayacak. Kazanmak için her şeyimizi ortaya koyacağız."dedi. Samsunspor Teknik Direktörü Erhan Altın, kupa maçını ciddiye aldıklarını belirterek, "Kupada grup maçlarına galibiyetle başlamak istiyoruz. Kolay maç olmayacak. Kazanmak için her şeyimizi ortaya koyacağız. Bu arada Gaziantep Büyükşehir Belediyespor maçında mağlup olmamıza rağmen bizi destekleyen ve bağrına basan taraftarımıza teşekkür ediyoruz. Kupa maçını ve deplasmanda oynayacağımız Manisaspor maçını kazanıp galibiyeti de onlara armağan edeceğiz" diye konuştu. MUHAMMET ÇAVUŞOĞLU