Susmalı mıydı?..

Susmalı mıydı?..

Susmalı mıydı?..

Yargıtay tarafından cezası onanan Samsunlu işadamı Metro Holding Yönetim Kurulu Başkanı Galip Öztürk'ün başına gelenleri, memlekette bilmeyen yok!.. Recep Tayyip Erdoğan dahi, başbakanlığı döneminde seçim meydanlarında Galip Öztürk'ün çektiği sıkıntıların "Paralel yapı"nın kumpası olduğunu anlatmıştı... Öztürk'e davanın başından beri "sus" deniliyordu... O susmak bir yana, "Bu tehlikeyi kişisel çıkarım için anlatmaktan vazgeçersem, kendimi vatan haini sayarım" diyerek direndi... Gelenleri, gidenleri oldu... Taa evine kadar... En yakın arkadaşlarının "sus" telkinlerine tepki koydu... Gözaltına alınıp sorgusu tamamlandıktan sonra çıkarıldığı ilk mahkemede heyetin yüzüne haykırdığı gibi, bildiği adresten şaşmadı... Cemaatin ılımlı yazarlarından Hüseyin Gülerce ile TV'de de yüzleşti... Söylediklerini tekrar ettiğinde, Gülerce'nin cevabı sosyal medyada günün konusu oldu... Kendisinden kimlerin ne zaman para istediğini tarih, yer ve isim olarak saydı... Bunları yaparken de saygılıydı... Tepkisi bütün camiaya değildi... Çünkü, cemaatin içinde halen görüştüğü yakın arkadaşları vardı... Neler yazdılar; neler çizdiler... "Kara para" dediler.... MASAK didik didik etti, o iddia da çürüdü gitti... "Uyuşturucu kaçakçısı" dediler, o da "fos" çıktı... Cezaevinde uyuşturucu kaçakçılığından hükümlü bir mahkumun adı kullanılarak Cumhurbaşkanlığı'na gönderilen mektubun da o hükümlüye ait olmadığı anlaşıldı... O hükümlüye yapılan vaatler de ortaya çıktı sonunda... Böylesine büyük organizasyonla baş edebilmek herkesin harcı mı?.. Kendisinden para isteyenlerin tehdidine rağmen onlara rest çekmek kolay mıdır? Holding bünyesinde 30 bin kişiye ekmek kapısı açan ve işyerlerinde daha çok Samsunluları çalıştıran, memleketinde okullar ve yurtlar yaptıran, binlerce öğrenciye burs veren, kendi şehrinin ilk vakıf üniversitesi Canik Başarı'ya 4.5 milyon lira bağışlayan ve yine Canik'te Türkiye'nin en büyük İmam Hatip Lisesi'nin yapımını üstlenen Galip Öztürk, "sus" denildiğinde konuşmasaydı, bu zulmü görecek miydi?.. Galip Öztürk, her şeye rağmen yargıya inanıyordu... Umutluydu... Holding bünyesinde güvenlik müdürü olarak çalışan bir emekli subaya ait olan ve elini dahi sürmediği ruhsatlı tabancadan 24 ay ceza almasına rağmen umudunu yitirmedi... Yargıtay'ın nasıl olduysa taslak kararı önüne geldiğinde, yine "susmam" diye çıkıştı... HSYK seçimlerinden sonra haber servis edildi... Bu kararla her şey bitmiş değil elbette... AYM'ye kişisel başvuru yapıp hakkını arayacak... Ve adalet tecelli olduğunda, selden iz kalmayacak belki ama kum kalacak!..

Puan Durumu

TAKIMLAROP
1.GALATASARAY A.Ş.3477
2.FENERBAHÇE A.Ş.3474
3.TRABZONSPOR A.Ş.3469
4.BEŞİKTAŞ A.Ş.3460
5.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ3457
6.GÖZTEPE A.Ş.3455
7.SAMSUNSPOR A.Ş.3451
8.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş.3441
9.TÜMOSAN KONYASPOR3440
10.KOCAELİSPOR3437
11.CORENDON ALANYASPOR3437
12.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş.3437
13.KASIMPAŞA A.Ş.3435
14.NATURA DÜNYASI GENÇLERBİRLİĞİ3434
15.İKAS EYÜPSPOR3433
16.HESAP.COM ANTALYASPOR3432
17.ZECORNER KAYSERİSPOR3430
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK3430