Alaşehir'de belediye işçilerinden kalpli mesaj

Alaşehir'de belediye işçilerinden kalpli mesaj

Manisa'nın Alaşehir Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri yaptıkları temizliği ardından bir araya topladıkları çöplerden kalp şekli yaparak 'Sizleri seviyoruz, çevremizi temiz tutalım' mesajı verdiler.


Alaşehir Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri ilçede sokakların ve parkların temiz kalması için çalışmalarına devam ediyor. Ekipler çevre temizliğinin ardından topladıkları çöplerle de Alaşehirli vatandaşlara mesaj verdi. Topladıkları çöplerle kalp çekli yapan işçiler Alaşehirlilerden çevreyi temiz tutmaları çağrısında bulundu.

Puan Durumu

TAKIMLAROP
1.GALATASARAY A.Ş.3477
2.FENERBAHÇE A.Ş.3474
3.TRABZONSPOR A.Ş.3469
4.BEŞİKTAŞ A.Ş.3460
5.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ3457
6.GÖZTEPE A.Ş.3455
7.SAMSUNSPOR A.Ş.3451
8.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş.3441
9.TÜMOSAN KONYASPOR3440
10.KOCAELİSPOR3437
11.CORENDON ALANYASPOR3437
12.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş.3437
13.KASIMPAŞA A.Ş.3435
14.NATURA DÜNYASI GENÇLERBİRLİĞİ3434
15.İKAS EYÜPSPOR3433
16.HESAP.COM ANTALYASPOR3432
17.ZECORNER KAYSERİSPOR3430
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK3430