Gençler doğa yürüyüşünde buluştu

Gençler doğa yürüyüşünde buluştu

Çorum'un Sungurlu İlçesi'nde, Gençlik Merkezi koordinesinde Denetimli Serbestlik Müdürlüğü ve Çorum Doğa Kulübü üyeleri bir araya geldi. Hacılarhanı köyü gölet kırsalında onlarca kişinin katıldığı doğa yürüyüşünde gençler eğlenceli vakit geçirdi.


Sungurlu Gençlik Merkezi Müdürü Mahmut Esat Buğdaylı, Gençlik Haftası ve yapılan etkinlikler hakkında bilgi vererek, Doğa, tabiat ve çevre bilincinin önemine vurgu yaptı.
Gençlik Merkezi olarak bu tür sosyo-kültürel ve sportif faaliyetlerin her zaman yapıldığını hatırlatana Buğdaylı, "İlçemizdeki gençlerin tamamını yapılan bu etkinliklerimize katılmaya davet ediyor, katılımcılara ve bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.

Puan Durumu

TAKIMLAROP
1.GALATASARAY A.Ş.3477
2.FENERBAHÇE A.Ş.3474
3.TRABZONSPOR A.Ş.3469
4.BEŞİKTAŞ A.Ş.3460
5.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ3457
6.GÖZTEPE A.Ş.3455
7.SAMSUNSPOR A.Ş.3451
8.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş.3441
9.TÜMOSAN KONYASPOR3440
10.KOCAELİSPOR3437
11.CORENDON ALANYASPOR3437
12.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş.3437
13.KASIMPAŞA A.Ş.3435
14.NATURA DÜNYASI GENÇLERBİRLİĞİ3434
15.İKAS EYÜPSPOR3433
16.HESAP.COM ANTALYASPOR3432
17.ZECORNER KAYSERİSPOR3430
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK3430