Deprem bölgesinde iz bıraktılar

Deprem bölgesinde iz bıraktılar

DÜZCE – Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından bölgeye giden Düzce Gençlik Merkezi gönüllüleri yaptıkları etkinliklerle çocukların gönüllerinde iz bıraktılar.


Asrın felaketinin yaraları sarılmaya devam ediyor. Kahramanmaraş merkezli depremler sonrası bölgeye Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne bağlı Gençlik Merkezi Gönüllüleri gönüllü olarak giderek yaraların sarılmasında katkı sağladılar. Kahramanmaraş'ın Türkoğlu ilçesine giden ekipler dostluğun yolu bilim projesin de gönüllü gençler ve liderleri son etkinliklerini yaparak gönüllerde iz bıraktılar. Ekipler son etkinliğin ardından ise Düzce'ye döndüler.

Puan Durumu

TAKIMLAROP
1.GALATASARAY A.Ş.3477
2.FENERBAHÇE A.Ş.3474
3.TRABZONSPOR A.Ş.3469
4.BEŞİKTAŞ A.Ş.3460
5.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ3457
6.GÖZTEPE A.Ş.3455
7.SAMSUNSPOR A.Ş.3451
8.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş.3441
9.TÜMOSAN KONYASPOR3440
10.KOCAELİSPOR3437
11.CORENDON ALANYASPOR3437
12.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş.3437
13.KASIMPAŞA A.Ş.3435
14.NATURA DÜNYASI GENÇLERBİRLİĞİ3434
15.İKAS EYÜPSPOR3433
16.HESAP.COM ANTALYASPOR3432
17.ZECORNER KAYSERİSPOR3430
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK3430