Özbalcı'dan ekiplere teşekkür yemeği

Özbalcı'dan ekiplere teşekkür yemeği

Özbalcı'dan ekiplere teşekkür yemeği

Ladik Belediye Başkanı Selim Özbalcı, kar yağışının ilçede olumsuz durum yaşatmaması için yoğun bir şekilde çalışan personeline yemek verdi. Özbalcı, bütün ekiplere özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür etti.Ladik Belediye Başkanı Selim Özbalcı, yoğun kar yağışının hayatı olumsuz etkilediği günlerde yol açma ve tuzlama çalışmaları yapan personeli ile tirit yemeğinde bir araya geldi.

Puan Durumu

TAKIMLAROP
1.GALATASARAY A.Ş.3477
2.FENERBAHÇE A.Ş.3474
3.TRABZONSPOR A.Ş.3469
4.BEŞİKTAŞ A.Ş.3460
5.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ3457
6.GÖZTEPE A.Ş.3455
7.SAMSUNSPOR A.Ş.3451
8.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş.3441
9.TÜMOSAN KONYASPOR3440
10.KOCAELİSPOR3437
11.CORENDON ALANYASPOR3437
12.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş.3437
13.KASIMPAŞA A.Ş.3435
14.NATURA DÜNYASI GENÇLERBİRLİĞİ3434
15.İKAS EYÜPSPOR3433
16.HESAP.COM ANTALYASPOR3432
17.ZECORNER KAYSERİSPOR3430
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK3430